Šta je landing stranica ?

Ukoliko bi ste našli način da povećate konverziju na vašem sajtu šta bi to bilo?

Landing stranica

Ukoliko bi ste znali način kako da drastično povećate prodaju šta bi ste uradili ?

Pitali bi verovatno kako?  Pitanja su pokretač  svake inovacije u istoriji tako je i neko postavio ovo pitanje sebi milion puta i našao rešenje. U online prodaji to je Landing stranica !  

Sigurno vam je nakad u životu došao na vrata prodavac lokalnog operatera optičke mreže ili internet i tv provajdera. On obilazi reon i nudi usluge svog poslodavca od vrata do vrata, veliki broj ljudi mu zatvori vrata ili mu se zahvali i odbije ponudu ali onog trenutka kada vrata otvori osoba koja je zainteresovana za usluge koje nudi prodavac tada kreće da iznosi pravu ponudu i objašnjava vam koje benefite dobijate ukoliko kupite uslugu od njega.

,,Dobićete 10* brži internet  jer mi nudimo novu uslugu optičkog prenosa koji je brzine svetlosti, download je neverovatan možete skinuti filmove za par sekundi bez prekida i seckanja koje vas je nerviralo ranije nema učitavanja pola sata kada radite na internetu” itd itd.

I vi kažete vau ovo je stvarno dobro pritom sada imam akciju specijalnog sniženja samo za moju zgradu i uzeću naravno ovakva prilika se ne propušta. Em uštedim em dobijem mnogo bolju uslugu. Tako izgleda razgovor sa dobrim prodavcem.

 

Landing stranica je upravo to samo online. Nudiš proizvod ili uslugu i u jednoj stranici treba da ispričaš i pokažeš koje probleme ima korisnik, kako da ih reši,kako da uštedi i zašto je tvoja usluga ili proizvod pravo i jedino rešenje.

Za razliku od door to door prodavca koji nasumično traži kupca pa ko naleti u online prodaji uz jasno definisanog potencijalnog kupca i ciljani marketing dovodimo već zainteresovanog i zagrejanog potencijalnog kupca na našu stranicu koju MORAMO da napravimo tako da ubedimo zašto smo mi najbolje rešenje.

Kako onda da napravim landing stranicu?

Nije svejedno da li prodajete jedan komad proizvoda dnevno ili više, u pitanju je vaš profit. Dovoljan razlog da se potrudite oko vašeg sajta i napravite posebne stranice za proizvod ili uslugu koje nudite.

Da bi landing stranica bila dobra morate dobro poznavati svoje kupce ,svoj proizvod.

 

landing stranica

Upoznavanje sa cilnom grupom

Ponovićemo milion puta ako je potrebno ali za sve je potrebno vreme,želja i istrajnost. Tako i u prodaji  budite strpljivi i istrajni, istražite svoje kupce njihove navike pitajte ljude koji kupuju koji su razlozi zbog kojeg se odlučuju na kupovinu, šta ih najviše zanima koji su njihovi porblemi kako bi znali da ih rešite.

Dakle uradimo domaći istražimo tržište i navike kupaca,posetimo forume i čitamo pitanja koja postavljaju,pitamo nekog ko koristi slične usluge ili proizvode za mišljenje,saznamo koji je to profil ljudi,koliko godina imaju,šta rade šta ih interesuje i napravimo profil idealnog kupca.

Naravno da zvuči kao mnogo posla zato što to i jeste, zapamtite to je razlika između amatera, osrednjosti i profesionalca i dobrog prodavca.

Uvek pogledamo konkurenciju šta radi i kako da znamo šta je dobro a šta bezveze.

Istaknite problem i dajte rešenje

Posao tek sada počinje i zato je zanimljivo,radimo ono što većina neće. Zato što su ljudi po priprodi lenji i to nemojte da zaboravite, samo uporni uspevaju.

Kada napravimo kampanju za reklame napravićemo je super jer već znamo kako da se postavimo zato što smo istraživali i znamo kome se obraćamo jer imamo profil kupca.

Sa reklame zainteresovane šaljemo na novu destinaciju a to je naša landing stranica koju ćemo dizajnirati tako da ima sva pitanja i odgovore koji kupce zanimaju.

99% sajtova ima slike proizvoda ili usluga i ispod specifikacije tipa materijal izrade,boja,veličina, težina itd. Osnovne informacije koje imaju svi,zato i kupci ne vide ništa posebno to imaju svi.

Vi niste svi vi ste vredni i posvećeni prodavac koji nudi proizvod koji rešava problem i on je najbolji.

Zato vaša landing stranica ima i specifikacije i priča priču koja muči korisnika. Vi ste u njegovoj glavi i vaša stranica ima sve što je potrebno. Vaša stranica priča o problemu koji muči korisnika i postavlja pitanja umesto njega i daje odgovore kao da je prodavac tu pored i objašnjava.

Koji su benefiti naše ponude?

Landing stranica ima cilj da priča priču i drži pažnju  korisnika kako bi se što više zadržao na našoj stranici.

Cilj landing stranice ne mora uvek biti direktna prodaja. To može biti i prikupljanje leadova – email adresa i tako dalje. Zavisi od proizvoda, sami moramo da procenimo šta će biti najbolji “poziv na akciju”.

Ukoliko imate sajt sa nekoliko hiljada proizvoda praktično je nemoguće da imate landing stranice za sve proizvode koji će biti dugački za to je potrebno vreme koje nemate ali možete odrediti 20-tak proizvoda i napraviti kampanje samo za nih i spremiti posebne landing stranice kako bi povećali prodaju.

Najvažnije je da istaknete sve benefite koje dobijaju kupujući od vas i odgovoriti na najčešća pitanja koja postavljaju pri kupovini. 

,,Da li radite u sedećem položaju svakog dana? Da li vas leđa bole i osećate se neudobno u sadašnjoj stolici? Stolica koja ima podešavanja u raznim pozicijama i nudi vam udobnost u svakodnevnom višečasovnom radu će vam olakšati rad i povećati produktivnost, na kraju radnog dana ćete otići kući kao da niste ni radili i bićete raspoloženi  za igranje sa decom i druženje sa najmilijima.”

Baam pravo u meso! Ova naša stolica nudi sve što vam treba da više ne razmišljate kako ćete provesti dan na poslu.

Rešite problem ljudima i to opišite u landing stranici. Vi nudite rešenje.

Recite korisniku šta želite da uradi!

Dodajte garanciju za ono što nudite i to ne sme biti preterivanje već ono što stvarno nudite, ne obećavajte ono što ne možete da ispunite.

Sve vreme moramo da razmišljamo o tome šta misli osoba koja čita. Moramo da presretnemo sve njihove ključne misli i sumnje i da ih adresiramo.

Na kraju landing stranice posle priče ne smete da zaboravite CTA Call to action ili poziv na akciju.

Kupi,Probaj,vidi,poseti sajt,prijavi se za newsleter, iskoristi akciju.

Dajte kupcu na kraju jasno do znanja šta želite da uradite, iskoristite priču i ponudite kupovinu dok je na stanju, na sniženju.

Potrudite se tako da priča teče ka jednom cilju, šta god da je da li kupovina ili podaci za dalje reklamiranje. Jer jedan cilj u poslu i imate ukoliko želite da zaradite i budete uspešni a to je da prodate i steknete poverenje kupca i postavite se kao autoritet koji će rešiti njihov problem.

Ubacite slike ili video proizvoda kako radi i istaknite komentare ukoliko ih imate, kao i iskustva kupaca.

Naravno da neće svi koji posete vašu landing stranicu kupiti ali ćete povećati procenat kupaca sigurno i ostaviti utisak profesionalca koji poznaje ono što nudi zadobiti poverenje ljudi .

Primer kako izgleda jednostavna ali efektna landing stranica koja odlično konvertuje sa reklama na društvenim mrežama.

Ukratko ispoštujte ove stavke:
  • Napravite jedinstvenu ponudu, utičite na emocije kupca.
  • Ne ubacujte dodatne proizvode u stranicu koji će skretati pažnju sa priče.
  • Ne ubacujte adsense i google reklame koje vode na druge sajtove.
  • Neka stranica bude čista,ubacite relevantne slike i fokusirajte se na proizvod ili uslugu zbog koje su došli na landing stranicu.
  • Ispričajte dobru priču, budite ubedljivi, ne obećavajte prazne priče.
  • Odgovorite na sva pitanja koja bi inače postavio kupac.
  • Pokažite kako rešavate problem i zašto ste najbolje rešenje.
  • Ponudite i istaknite akciju.
  • CTA napišite jasno šta želite da kupac uradi.
  • Koristite rečnik kojim se kupac  služi da bi vas razumeo, ne koristite termine koje ne razume samo da bi ste izgledali profesionalno.

Nadamo se da vam je tekst bio od koristi, ukoliko imate pitanja ili su vam potrebne besplatne konsultacije ostavite kontakt.